04 October 2011

Cerita Seram

        29 Oct lepas, aku buka Youtube. Aku cari "kisah-kisah seram". Keluar la macam- macam video. Aku download 5 - 6 video dan bila dah selesai, aku dengan budak bilik aku,dengar sama-sama.

        Video tu suara dari radio je. Seram gak la. Waktu kitorang dengar tu, dalam pukul 12.30 pagi. Waktu "Misteri Jam 12" ke udara mula pada pukul 12am-2am. Kitorang teringin nak dengar kisah tu live dari radio. Rupanya, tu siaran radio Singapura, Ria 89.7FM. So, aku pon cari la siaran tu.


      Cari punya- punya cari, jumpa juga akhirnya. Kitorang pon dengar la sampai habis siaran tu. Seram sejuk gak kitorang dibuatnya. Heheheh...

Kalau korang nak dengar, korang boleh tekan link kat bawah ni.
Radio online >> Ria 89.7FM(Isnin - Jumaat, 12am-2am)
Blog >>Misteri Jam 12







♥ Terima Kasih Kerana Sudi Membaca Entry Ziera. Jangan Lupa Komen dan Like Ye ♥

0 00 Orang Teruja:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...