03 October 2011

Tidur Waktu Exam

     Semalam (2 Oct, Ahad) aku ada exam paper MGT 153. Aku ni jenis orang yang suka buat kerja last-last minit. So, Sabtu petang nya, aku study dengan kawan aku Adah. Dia ajar sikit-sikit apa yang aku tak faham. Kitorang habis study pukul 8 malam.

     Lepas study, aku makan malam dengan budak2 bilik aku kat bilik. Aku start study balik dalam pukul 10.30 malam. Tu pon bkn nye study sangat. Mengelamun je. Sampai la pukul 5 pagi. Baru aku tidur. Exam start pukul 9am - 12pm. Bape jam je dapat tidur. Memang parah dibuatnya.


     BF aku kejutkan aku pukul 7am. Bertalu-talu dia call, takot aku terlambat bangun. Dah siap semua, 8.30,aku gerak pergi student centre dengan bella. 30 minit yang pertama,aku cool lagi. Lepas tu,baru la aku rasa mengantuk sangat. Argghh, pening kepala aku waktu tu. Tak cukup tidur la kata kan.







      Aku selalu je tidur lambat waktu exam. Tapi entah kenapa, aku rasa mengantuk sangat masa jawab paper MGT tu. Baru la aku tahu kenapa motivator tak galak kan pelajar tidur lewat masa exam. Ni la akibatnya. Dah la aku tak tahu ape yang aku jawab.. huhuhu...


     Apa- apa pun, aku harap aku LULUS dalam subjek ni. Takut kot kalau kena repeat. Nightmare aku dibuatnya..


p/s: Korang pon jangan tidur lewat masa exam tau.

♥ Terima Kasih Kerana Sudi Membaca Entry Ziera. Jangan Lupa Komen dan Like Ye ♥

0 00 Orang Teruja:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...