22 November 2010

Happy Time..!!

Aku happy sgt. Satu hari suntuk kuar ngan bf aku,micha n bf dia kat times square. Micha la punya rancangan.Aku p0n xjangka nak kuar. Al kisahnya,minggu lepas,dia anta msg,nak dtg tid0 umah aku. Aku 0k je. Dia ade bgth yg dia nak kuar g TS ngn bf dia. Baru la aku thu niat dia nak dtg rumah aku.

Dia dtg Jumaat malam. Aku cakap ngn mak aku dia dtg sorg,tapi sebenarnye,bf dia jemput dia dari Melaka hantar sampai ke KTM Batu Caves. Malam tu,kitorg sembang sikit2 je sebab dia pon penat dan mengant0k. Ye la,dari pagi berjalan dari Johor sampai malam ke Batu Caves, mane xpenat. So, aku bgi la dia rehat secukupnya. Aku je yg xtid02 sampai kol 6. Nak wat blog ni la punya pasal. Al maklum la, budak baru belajar buat blog. Ketinggalan zaman la kata kan.

Esoknya Sabtu,xde pape aktiviti yg kitorg buat. Cuma online je. Cadang nak g karaoke kat sekitar rumah aku tu. Tapi malas lak nak g. hehe. Malam tu,aku bincang nagn bf aku nak g naik pe la,pergi kol berapa la. Dah set semua,baru aku tid0.

Pagi tadi, mak aku kejut sebab nak g sarapan kat kedai makcik aku kat Bangsar. aku terfikir rancangan aku ngan bf aku,micha ngan bf dia. Aku janji ngan bf aku nak g sama naik KTM Batu Caves sama2. Tapi aku rasa,mmg xjadi. Micha lak,dah janji nak tggu bf dia kat KL Central sbb bf dia duk kat Putrajaya. Dah selesai makan kat kedai makcik, ayah aku nak hantar kitorg kat Monorel KL Central.  tapi,tetiba dia bincang ngan mak,dia tukar plan. Dia anta kit0rg betul2 kat Times Square. Melepas la aku nak g sama ngn bf aku.hehehe


Time ni kat kedai makcik aku..


Kitorg sampai kat sana,dalam k0l 11am. Menunggu 2 ekor kumbang tu,adalah dalam satu jam. Lepas dah semua ada,baru la kitorg mula kan perjalanan kitorg. Wah,macam nak travel ke mane ntah.! Hahah. Mula2, kitorg g McD dulu tuk makan sbab bf aku,ngan bf micha l0m mkn lagi. Kesian!! Lepas tu,aku ngan bf aku g beli tiket cite ‘SKYLINE’ kol 4.30pm. Micha ngn bf dia melencong tempat lain. Biasa la,dah lama xjumpa.huhuhu.  Sementara tunggu pukul 4.30pm, kitorg jalan2 dan main bowling. Dah nak k0l 4.30pm,kitorg g beli popcorn. Rupa2nya,micha ngn bf dia p0n beli tiket cite yg sama gak.

Cite ni,xde la best sgt. Biasa2 je. Aku rasa mcm aku penah tg0k cite yg serupa mcm cite ni. Tapi, xth tajuk dia apa. Movie tu abes k0l 5.45pm. Lepas tu,kirg jalan2 lagi. Aku  berjalan sambil mencari hadiah hari jadi bf aku pada 26 Nov ni. Tapi bg awal la. Klu nak bg 26 ni,xmungkin la dapt bg sebab xleh kuar. Jalan punya jalan,dapat la gak baju T yg xseberapa. Jenama Diesel warna coklat cair. Mak aku dah bertalu2 call tanya ukul berapa nak balik. Dalam pukul 6.30pm kitorg berangkat balik naik monorel ke Kl central. sampai sana,kitorg tukar KTM g Batu Caves.then sampai Batu Caves dalam pukul 7.45,ayah aku ambik.

Happy sangat. Sampai je rumah,aku terus mandi dan mak aku wat benjo.hehe lapar giler. Makan nasi lemak kat kedai makcik ngan popcorn wayang je.huhu...













♥ Terima Kasih Kerana Sudi Membaca Entry Ziera. Jangan Lupa Komen dan Like Ye ♥

0 00 Orang Teruja:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...