15 September 2011

Aku Hanya Menumpang ~~

      9 Sept 2011 lepas, aku join dinner yg dianjurkan oleh Unikop Business Club..Tema dinner tu Masquerade Ball.. Ala2 org puteh gitu.. Walaupun aku budak Akaun ,tapi teringin jugak nak pergi event2 yg macam tu..hehe


      Malam tu aku dress up macam event tu event cos aku pulak.. Padahal MENUMPANG je..hahah.. Tak kesah la..asal kan VOUGE & GORGEOUS ...


    Dinner tu buat dekat De Palma Hotel, Ampang pada pukul 8pm.  Sebagaimana yg kita tahu, Ampang mmg popular dgn jln jem pada waktu petang. Sebahagian pelajar pergi sana menaiki 2 buah bas. Aku pulak naik kereta dgn kawan2 aku. 6.35pm, bas xsampai2 lagi. Kitorang yg naik keretani,gerak dulu.. Jalan jem dari shell sblum  bukit antarabangsa sehingga kuil berhadapan Flamingo tu. Rupanya ade lori rosak kat tgh2 jlan..adoi...

     Kitorg sampai dalam pukul 8.15pm. Disebab kan ramai naik bas yg xsampai lagi, dinner tu mula bila semua dah ada dlm dewan.. Lama gak la tunggu.. dah la tgh lapar.. Pukul 9.45 baru start, tu pon bkn leh mkn lagi...

     Menu yg disajikan ialah Nasi Putih, Ayam Masak Lada Hitam Sayur Brokoli, Sotong Masak (ape ntah) Spaghetti, Mushroom Soup, Buah- Buahan & Pencuci Mulut.. Banyak kan?? Banyak aku mkn malam tu..huhuhuh..Peduli apa.. Dah byr mahal2, makan sikit,ape celop...hahah...

    Ni serba sikit gambar masa kat sana...


Dormmate~~ Dari Kiri( Fatin, Aqila, Aku &  Yana)


Satu Meja

Yana & Me

Hero & Heroin

Posing Dulu






♥ Terima Kasih Kerana Sudi Membaca Entry Ziera. Jangan Lupa Komen dan Like Ye ♥

0 00 Orang Teruja:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...