15 September 2011

Kini Kembali !!!

        Rasa nye belum terlambat lagi nak ucapkan 'Selamat Hari Raya Maaf Zahir & Batin' walaupun hari ni dah 16 Syawal.. Wah, dah lama giler xupdate blog ! Hangat2 tahi ayam je dulu.. hehehe...




       Amacam raya korang??  HAPENING? byk g OPEN HOUSE?? Tahun ni, xberapa meriah sgt la... sebab xbyk g umah sedara mara..huuhhu... sedih.. =( yg paling PENTING, final exam dah nak dekat... arghhh.... mcmne ni hazierah?? boleh ke?? erm... HAZIERAH BOLEH...!!! YEAHHH =D


bawah ni ade sikit gambar2 yg diambil masa awal2 raya hari tu... hehehe...


FAMILY SAYA!!!


Adik Beradik Mak

Cucu Cicit Atok Ali
Raya Ke-3


Sedondon tak?? Mak & Anak..
Raya Ke-6

Mak aii.. Tebalnya mekap.. hehehe



♥ Terima Kasih Kerana Sudi Membaca Entry Ziera. Jangan Lupa Komen dan Like Ye ♥

5 00 Orang Teruja:

HoNeYZieRa said...

cantik2 semua pic ziera nie....pendek kata semua cantik...Terbaikkkk lah....

adah said...

azie...
untung la ade blog best an...t ajar aku wat..

HoNeYZieRa said...

tue lah..aku p0n dye xmo ajar wat..sian aku taw...

ZieRa said...

@HoNeYZieRa
yela tu lawa..uhhuhuuh

ZieRa said...

@adah
xuntung pun...ajar??aku pon xberapa pandai la...sikit2 leh la..hehehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...