14 July 2012

Marathon Aerobik 2 Jam ~~

Salam tengah hari semua.. 

            Dah makan tengah hari ke? Kalau belum, pergi makan. Tapi jangan makan banyak- banyak sangat tau. Nasi ambil segenggam je. hehehe.. 

            Pagi tadi aku join aerobik dekat BOI FITNESS GYM, Kg. Batu Muda Tambahan. Aku baru je jadi ahli dekat situ selama 2 minggu. Setiap Sabtu diorang buat Aerobic 1 jam. Tapi minggu ni, diorang buat sampai 2 jam.


            Aku memang suka aerobik ni dari kecik lagi. Kalau ada aerobik dekat mana-mana, muka aku dulu yang dekat depan. hehehe. Step aerobik pagi tadi, ada yang susah, ada yang senang.. Tapi kebanyakkannya aku boleh ikut. 

            Yang join aerobic tadi, ramai yang legend. Naik segan aku dibuatnya. Tapi aku kena sesuaikan diri dekat situ. Kalau tak, tak syok la join kan. Kitorang ada tangkap-tangkap gambar. Tapi tak sempat nak bluetooth. Kalau dah ada nanti, aku tunjuk ye. Hehehe..



Gambar selepas berAerobic..=D
LIFETIME FITNESS

Abaikan pehaku yang BESAR.. hehehe

♥ Terima Kasih Kerana Sudi Membaca Entry Ziera. Jangan Lupa Komen dan Like Ye ♥

0 00 Orang Teruja:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...