14 July 2012

My "Cheat Day"

Hai kawan- kawan..

       Korang dah makan malam? Jangan skip makan malam ye walaupun awak nak berdiet. Macam selalu, tiap-tiap hari Jumaat aku balik rumah. ( Rumah dengan asrama sebelah bontot, boleh la.) hehehe

       Sampai-sampai je rumah, mak bagitahu malam ni nak pergi makan malam. Aku kalau bab makan luar ni memang laju je. Tapi aku tertanya- tanya, mak nak ajak makan dekat mana? Ikan bakar Hulu Langat ke? Aku dah terliur. 


        Dalam pukul 8.30pm kitorang keluar makan. Rupa- rupanya mak nak belkanja makan dekat Satay Station, Seri Siantan Batu Caves. Habis lah aku punya diet hari ni. Tak apa, kalau hari ni aku makan besar, hari ni adalah "Cheat Day" aku. Aku boleh makan apa yang aku nak, tapi berpada-pada la kawan..


        Aku makan 2 cucuk daging, 3 cucuk ayam. Fuh, berapa kalori ada dalam 5 cucuk tu ye?? Ish3..

Ni la sajian yang dihidangkan.. NYUMM2
SATAY STATION





♥ Terima Kasih Kerana Sudi Membaca Entry Ziera. Jangan Lupa Komen dan Like Ye ♥

0 00 Orang Teruja:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...