20 July 2012

PERTUNJUKAN JUARA-JUARA BINA BADAN MR MALAYSIA 2012

Assalamualaikum kawan- kawan.

       Ingat tak Sabtu lepas aku ada join Marathon Aerobic 2 jam? Aku terpilih untuk menyertai pertunjukan aerobic dalam event Pertunjukan Juara- Juara Bina Badan Mr Malaysia 2012 di Boi Fitness Gym pada 18 Julai 2012.



        Masa Pak Ayob ( Jurulatih) bagitahu yang aku terpilih, aku bukan main suka lagi. Hehehe.. So, masa hari kejadian, aku pergi gym dengan junior bilik aku pukul 8 malam. Masa aku datang, pertandingan angkat berat baru bermula. Masa aku datang tu, tak ramai pun orang. Lama sikit, penuh satu gym tu. 

        Tengah syok- syok tengok diorang angkat berat, tiba- tiba ahli bina badan Malaysia masuk. Siapa lagi kalau bukan Sazali Samad. (Itu je pun yang aku tahu selepas Malik Noor.) Hehehe. Fuh, aku tengok badan dia, bukan main besar lagi. Aku yang gemu ni pun terasa kecik je bila berdiri sebelah dia.

        Lepas pertandingan angkat berat tu, bermula acara aku iaitu pertunjukkan aerobic. 5 orang je yang terpilih daripada ramai- ramai hari tu. Aku la salah seorangnya. Aerobiknya, tak ada la lama sangat. Tapi disebabkan ada spotlight, berpeluh jugak la aku satu badan. 

         Agenda seterusnya pula ialah pertandingan bina badan. 4 peserta yang menyertai. Terkejut aku bila tengok badan- badan diorang. Berketul- ketul. Fuh, Berapa lama diorang buat latihan tu kan. Lepas habis je pertandingan tu, ada pemintaan daripada pengunjung yang ingin meliat badan sasa Abang Sazali Samad kita.  

         Aku pun mengambil peluang untuk merakam aksi- aksi yang ditunjukkan oleh Sazali Samad. Aku juga sempat bergambar dengan dia. Terasa diri ni kecil je. Hehehe.. Waktu penyampaian hadiah, aku pun balik. Tak silap aku, dalam pukul 10 lebih.
          


Antara gambar- gambar semasa hari kejadian.. 

Acara angkat berat

110 KG..

Sama tak muka kami. Hahaha.





  Badan dia berketul -ketul
Gambar curi. Hehehe..


♥ Terima Kasih Kerana Sudi Membaca Entry Ziera. Jangan Lupa Komen dan Like Ye ♥

11 00 Orang Teruja:

muhammad asyraf said...

Wow..dapat bergambar dengan abang taf..:)

salam perkenalan http://kisahsigemok.blogspot.com

man said...

selamat hari raya..sila lah dtg ke blog sy..http://ajax85.blogspot.com

Ahmad Haziq Azlan said...

huyo sazali samad

Anonymous said...

Also inside the 1950s, Jack LaLanne produced a number of new
training machines together with the cable pulley device, the Smith machine,
utilized in weight teaching, as well as the leg extension device.
Also see my page: bowflex 552 dumbbells

Anonymous said...

Τhe bеlt сould be woгn whегever so you can get а great
perfоrm оut takіng a cat naр oг washing рroρeгty.


Look іnto my blоg post ... Prnewswire.Com
My website > flex belt review

Anonymous said...

Ηi theге, its good pаragraph concerning mеdia print,
we all bе familiaг with mеdіa iѕ a fantaѕtic
ѕοurсe of facts.

Looκ аt my blog; resources

Anonymous said...

Essentially the flex belt is a belt you strap on
about your waist and three especially placed pads are what aid
contract your abs.

My website; http://Www.marsvenusatwork.com/

Anonymous said...

This is very attention-grabbing, You are an overly
skilled blogger. I've joined your feed and sit up for in search of extra of your great post. Also, I've shared your site in my social networks

my web page: acoustic guitar chord

Anonymous said...

I rarely leave a response, however I looked at some of the comments on "PERTUNJUKAN JUARA-JUARA BINA BADAN MR MALAYSIA 2012".
I do have 2 questions for you if it's okay. Is it just me or does it look like like some of the comments look as if they are left by brain dead people? :-P And, if you are writing on other places, I would like to follow anything fresh you have to post. Could you post a list of the complete urls of your shared pages like your twitter feed, Facebook page or linkedin profile?

Here is my webpage - advanced patent services

Anonymous said...

I wаs reсommended this web site by mу
cousin. Ι'm not sure whether this post is written by him as nobody else know such detailed about my difficulty. You are incredible! Thanks!

Look at my blog ... RPMPoker Promotions ()

Анна Лапина said...

Aerobiknya, tak ada la lama sangat. Tapi disebabkan ada spotlight, berpeluh jugak la aku satu badan. Проститутки Киев sex Все любовные сцены, которые начинаются на съемочной площадке, заканчиваются в гардеробной, индивидуалки Киева - это самое удобное сочетание фраз для поиска представительниц этого направления Очаровательная брюнетка: шикарная, исполненная страсти и обаяния. Хочешь познакомиться со мной поближе? Тогда позволь девушке пригласить тебя в гости. Мы рухнем в омут страсти и не покинем эту сладкую гавань до тех пор, пока полностью не утолим свою страсть. Я готова заниматься сексом активно и самозабвенно.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...