18 April 2012

1 KG Sangat Bermakna Buatku!!!

               Assalamualaikum.

        Sebelum tidur, Ziera nak buat entry tentang berat badan Ziera. Dah dua minggu Ziera menjalani proses diet mengikut nasihat KevinZahri.

        So, tadi Ziera timbang dah turun 1kg. Walaupun sikit, 1 kg amat bermakna buat ziera untuk teruskan usaha menguruskan badan dalam masa kurang 1 bulan setengah. Tapi, Ziera takut berat ni sekejap naik, sekejap turun. Huhuhu..

       Ini baru permulaan. KevinZahri cakap, kalau teknik dan ilmu dah ada, lebih dari tu kita boleh kurangkan. InsyaAllah.

       Siapa- siapa nak beli ebook 5KG dalam masa 5 Minggu, jom beli dekat SINI dan SINI ..



♥ Terima Kasih Kerana Sudi Membaca Entry Ziera. Jangan Lupa Komen dan Like Ye ♥

4 00 Orang Teruja:

Sis AI said...

Waaah.. Happy nya turunkan berat badan, hehe! Sy pun rsa nk turunkn berat bdan la. Tp klu asyik perap dlm rumah ni takde smangat. Lgi2 bila dh dsogokkan dgn ayat 'Chubby tu comel', wakaka! Lg la sy pmalas.. (=____=)

Apapun, tahniah sis! Teruskan usaha sis!

NEL said...

rajennye ziera diet...good luck ;)

Bro Azkar al hamidi said...

ish2,,, kita nk gemuk kan badan.. dia nk kuruskan.. meh trasfer lemak sikit! hahaha

-imah- said...

huhu...dah start turun berat badan bestnya..kita on da way nak tambah berat badan lagi...=D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...