19 April 2012

Basah Lencun!!

                

               Sebelum Ziera tidur semalam, ziera ada download video- video untuk fitness. So, tadi Ziera try la buat. Best gila. Habis berpeluh satu badan. Basah lencun baju Ziera. Nasib baik belum mandi lagi) hahaha..

                Harap- harap, Ziera workout dekat rumah berkesan untuk turunkan berat badan yang tembam ni. Dan Ziera harap, Ziera tak hangat- hangat tahi ayam je. ( Bak kata kawan Ziera) hehehe..

                Kalau korang nak try, boleh download video tu di Youtube. Ni antara video yang ziera download.

p/s: Jom sama- sama kita kuruskan dan sihatkan badan. Jom klik SINI..


 


 

♥ Terima Kasih Kerana Sudi Membaca Entry Ziera. Jangan Lupa Komen dan Like Ye ♥

4 00 Orang Teruja:

Sis AI said...

Waaah.. Sis btul2 dh target nk kasi slim ni. Bgus sis! Sy sokong dri blakang alrite! Tgk sis ni, tiba2 rsa nk try jgk.. Hehe, kna lawan kmalasan yg malnda diri ni..

MisS BARney said...

ayat tak hangat-hangat tahi ayam tu membuatkan aku tergelak sorang-sorang. siapa membe kau tu ek? kejam sungguh cakap macam tu

Amirul Afika said...

dah kurus dah kan..xkan nk kurus lg..

Siti Hajar Noh said...

semoga tidak hangat-hangat tahi ayam..hehe. seronok video tu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...