18 April 2012

Patutlah Orang Kata Aku Dah Bertunang!!

            " Ziera dah bertunang ke?" 
            " Bila nak kahwin?"
            " Lawa cincin. Baru bertunang ekk?"
        
            Soalan- soalan macam tu selalu sangat Ziera dengar bila jumpa dengan orang yang tak berapa kenal rapat dengan Ziera. Pagi tadi baru Ziera perasan kenapa diorang cakap macam tu.


        Ni lah jawapan dia. Ziera baru tahu, yang selama ni Ziera pakai cincin orang bertunang. Mana lah Ziera tahu. Ziera tengok cantik, Ziera pun beli lah. Lagipun, waktu Ziera beli cincin ni, Ziera dapat gaji masa bekerja sementara tunggu result SPM. hehehehe..

Jadinya, Ziera belum bertunang lagi tau. InsyaAllah akan datang bila sumbangan anda beri dah bertambah. Tolong klik SINI dan SINI. Terima Kasih..


♥ Terima Kasih Kerana Sudi Membaca Entry Ziera. Jangan Lupa Komen dan Like Ye ♥

7 00 Orang Teruja:

Pykaa Pdott said...

hehe cantek cincin tuh . pyka pon baru je nak tnye tdi . da jnang ke . haha :p

Bro Azkar al hamidi said...

maak ai besau mata cincinnyew! patut la org kate bertunang! hahahahahaha.. tp kalau x silap setiap cincin dan batunya ada makna2 tersirat.. kena kaji bahasa budaya nih :)

MisS BARney said...

emas ke? baru hari ni nak bertanya.. :p

ZieRa said...

@Pykaa Pdott So, jawapannya belum ye.. heheh..

@Bro Azkar al hamidi owh, ada maksud dia ke?? Awak tak thu ke apa maksud2nya??

ZieRa said...

@MisS BARney emas la syg.. tapi emas 758 je..

Pykaa Pdott said...

haha . ea la dah tahu la jawapanye . hehe .

AnA_dew said...

aahler..mcm cincin tunanglh...hehehe..siap de batu ngelip2..xpe2,practice dulu..hehehe...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...