21 April 2012

Bob Kuman Meninggal????

              Ziera agak terkejut bila BF Ziera hantar mesej tanya pasal Bob Kuman. Ziera terus on Twitter dan ternyata itu cuma "KHABAR ANGIN" sahaja. Come on lah. Tak kan benda- benda macam ni korang boleh buat main.

              Memang la dia sakit. Tapi BELUM meninggal lagi lah. Daripada korang yang suka bawak mulut ni menjaja cerita yang palsu, baik korang derma sumbangan untuk kos perubatan dia. Kalau tak mampu, doakan dia cepat sembuh pun dah kira cukup. 

              Ziera harap Bob Kuman cepat sembuh. Amin... Siapa yang nak derma, boleh derma di  nombor akaun ini. (HUSNI MOHD RAWI) Maybank 1123-7100-7047



♥ Terima Kasih Kerana Sudi Membaca Entry Ziera. Jangan Lupa Komen dan Like Ye ♥

7 00 Orang Teruja:

HoNeYZieRa said...

Tue lah kan....xde keja diorang nie...honey ingat kan betol lah td...

Amirul Afika said...

laaa..mati pon nak main2 ke.

Sis AI said...

Btul tu! Bru komen kat blog brader Ben. Kurang hasam btul la sumber yg ckp Bob Kuman mninggal dunia. Bnda mati pun nk buat main. Tp, tu la. Kita sbagai pnyebar ni pun klu boleh check btul2 dlu btul ke tak sumber ni..

Haryati::Faizal said...

sape la yg suke, sukeati wat lawak bodo tu kan?. Takde keje lain ke?

lavenderlover said...

harap2 bob kuman cepat sembuh..sedih tgk keadaan beliau..

Natascha said...

Salam ziera bunny...
Akak tag kamu utk Giveway..
nak tau detail meh singgah blog akak,...
tengs

Fienazzuki said...

kcian gila kat dia...ada ja khabar angin yg tak betul...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...