19 April 2012

Mak Saya Buat Pau.. SEDAP!!!

               Setiap petang mesti ada je juadah yang mak Ziera buat untuk dijamukan kepada ayah balik kerja dan cucu-cucunya balik sekolah. Petang semalam mak buat pau. Macam-macam inti mak buat. Ada pau inti kacang, kaya dan kentang. 
              
              Banyak mak buat semalam. Ada lebih lagi, mak kukus balik untuk makan petang ni. Korang nak ke?? Nah, ambik la ni. heheheh.. 




Meh klik SINI. Terima kasih..



♥ Terima Kasih Kerana Sudi Membaca Entry Ziera. Jangan Lupa Komen dan Like Ye ♥

6 00 Orang Teruja:

MisS BARney said...

terbayang cucur badak mak kau. yummy yummy.

Sis AI said...

Waaah.. Sedapnya! Tp knapa pau ni nmpk mcm takde kulit? Dlu2 sy suka makan pau, sbb kopek kulit dia, hehe! Sedap! Tp taktau buat, wakaka!

my eyes for shine said...

wah! mcm sdp jek . meleleyh seyh~ haha

reza ahmad said...

mak saya x buat pon sbb saya x blik rmh :'( huhuh

Natascha said...

nyumm..nyumm...cedapnye...
best kalau blk kje penat2 tgk siap ade mnom ptg...untong lahh..hihi

zOeY zAu YaH said...

alahai sedapnye nampak..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...