17 April 2012

Putus Tunang, Tuntut RM1 Juta !!!

                 
                     Kelakar kan tajuk tu. Masa Ziera dalam perjalan pergi Gym pagi tadi, Ziera dengar berita di radio Bernama. Diorang putus tunang lepas tu nak tuntut RM 1 juta. Hahaha. Dah putus, putus je lah. 
                     
                    Dah tak ada jodoh nak buat macam mana. Ni sampai pergi jumpa lawyer la bagai. Si perempuan tuntut kepada pihak lelaki RM400 ribu. Si lelaki pulak, balas balik dengan tuntut sebanyak RM900 ribu. Wow... Kaya3...
                     
                   Bagi pendapat Ziera, tak payah la kotang nak bertuntut tuntut ni. Buat malu je sebab cerita korang keluar dekat berita. Mungkin ada hikmah disebaliknya. 



♥ Terima Kasih Kerana Sudi Membaca Entry Ziera. Jangan Lupa Komen dan Like Ye ♥

3 00 Orang Teruja:

-imah- said...

tu dia ah,,baru tunang...tak kawin lagi...

ZieRa said...

@-imah- tahu tak apa... kalau kawin, mau dia minta berjuta2..

Siti Hajar Noh said...

haha...mata duitan betul

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...