13 April 2012

TRANSNATIONAL Menganiaya Orang !!

            Assalamualaikum.

            Maaf lah, kalau tajuk tu mengaibkan syarikat tu. Tapi Ziera memang tak puas hati dengan servis dia yang tinggalkan penumpang. Ye, memang salah penumpang kalau dia lambat datang dari waktunya. Tapi, kalau penumpang tu datang awal 15 minit, bas tu dah jalan, siapa yang SALAH?

           BF Ziera beli tiket ke Kuala Lipis di kaunter Perhentian Bas Perkeliling pagi tadi. Waktu perjalanan bas yang tertera pada tiket pukul 4.30 petang. Dia sampai dekat perhentian tu pukul 4.15 petang tengok - tengok bas dah tak ada. Orang kaunter tu cakap, bas dah jalan.

           Dia bengang la sebab bas tinggalkan dia sedangkan perjalanan pukul 4.30. Siapa tak bengang. Duit dah la tengah tak ada. Tambang pulak mahal. Minta tukar ke malam, tiket tu dah tak boleh guna dah. Nak tak nak, dia beli tiket ke Raub pukul 5.30 petang tapi naik bas Mara Line. 

           Erm..... Tak tahu la nak cakap apa.. Rasa- rasa korang, siapa yang salah ek??

Geram betul ziera. Sejuk hati ziera kalau korang sudi tekan SINI dan SINI.. Terima kasih..



♥ Terima Kasih Kerana Sudi Membaca Entry Ziera. Jangan Lupa Komen dan Like Ye ♥

3 00 Orang Teruja:

Cik Adieb said...

Erm,rasanya bas kot

ZieRa said...

@Cik Adieb tahu tak apa..

HoNeYZieRa said...

driver bas tue yg xde sifat tanggungjawap...pentingkan diri jer...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...