10 April 2012

Orang Lain Yang Kahwin, Kau Yang 'Over'

      Pada 9 Mac lepas, sepupu ziera, Nuratiqa Bostamam Shah telah selamat diijabkabulkan dengan Kaus Kapeih di Sg. Buloh Country Resort. Saya sebagai sepupu, dah tentu lah nak bergaya dengan 'GLAMOUR'. Hehehehe. Masa nikah, warna tema untuk keluarga ialah Kelabu. 

One Family




Gaya Arab ( Turban)


     Malam hari pula ialah Malam Berinai bagi kedua mempelai. Ziera suka sangat pelamin dia. Cantik. Pengantin pakai baju tradisional melayu dan india warna merah. Lepas berinai, makcik-makcik dan sepupu sepapat buat riuh dengan tarian poco- poco.





   
  Kebetulan pula, hari tu hari jadi sepupu ziera dari Singapura. Kitorang pun sambut sekali hari jadi dia malam tu dengan sebiji kek coklat. Sedap!!!


     Pada keesokkan harinya pula ialah hari Langsung buat pengantin. Warna tema untuk hari tu ialah warna Coklat. Ziera dan 4 orang sepupu yang lain jadi flower girls (walaupun dah tua). Hehehe. Kitorang kena iring pengantin semasa berarak. Best!! Masa kenduri tu, boleh pulak terjumpa bekas lecturer masa di kolej dulu. Rupanya, dia pun ada kaitan juga dengan keluarga pengantin.

      Ucapan untuk pengantin, 'Selamat Menjalani Kehidupan Berumahtangga. Hingga Berkekalan ke Akhir Hayat. Amin'. Ziera ada beberapa keping gambar untuk korang lihat sendiri kemeriahan pada hari yang bermakna buat kedua pengantin.


Posing Sekejap




Sebahagian Flower Girls ( Ziera je ganjil)

Bekas Lecturer Ziera


♥ Terima Kasih Kerana Sudi Membaca Entry Ziera. Jangan Lupa Komen dan Like Ye ♥

4 00 Orang Teruja:

♥ainie muniera♥ said...

wah! haha . betol2x melaram sakan ni!

ZieRa said...

@my eyes for shine Mesti la.. Nak cantik jugak.. ehhehe

♥ainie muniera♥ said...

@ZieRa haha . lps ni msty dy plk la kan? pkai tebal2x pon takpe .

ZieRa said...

@my eyes for shine InsyaAllah.. tapi maybe lambat lagi kot.. Study pon lom habis lagi.. ehhehe..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...